Skip to content
Інструм.
Narrow screen resolution Wide screen resolution Auto adjust screen size Increase font size Decrease font size Default font size default color blue color green color
Навігація: Головна
Державна реєстрація бізнесу та нерухомості під час реорганізації РДА - роз'яснення Мін’юсту Надрукувати

 Міністерство юстиції України надало роз'яснення, коли і як у процесі реорганізації районних державних адміністрацій мають передаватися і ким здійснюватися повноваження державної реєстрації у сферах нерухомості та бізнесу.

Завантажити лист Міністерства можна ТУТ.

Як відомо, повноваження у сфері державної реєстрації бізнесу та нерухомості здійснюють виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, районні державні адміністрації і нотаріуси.

Послуги з державної реєстрації нерухомості та бізнесу надаються за принципом «екстериторіальності», тобто реєстраційні дії може здійснювати будь-який суб’єкт державної реєстрації за місцезнаходженням нерухомого майна, юридичної особи чи громадського формування, що не має статусу юридичної особи.

https://decentralization.gov.ua/news/13199

 
< Попередня   Наступна >

До відома суб’єктів господарювання!

Для оперативного реагування повідомляємо адреси:

Державна інспекція по контролю за цінами в Житомирській області –

м. Житомир, майдан Рад, 2,
тел.:(0412)37-23-10,
e-mail: Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.

Управління у справах захисту прав споживачів у Житомирській області –

м. Житомир, вул.Черняховського, 3,
тел.:(0412)41-89-86,
e-mail: Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.