Skip to content
Інструм.
Narrow screen resolution Wide screen resolution Auto adjust screen size Increase font size Decrease font size Default font size default color blue color green color
Навігація: Головна arrow Звернення громадян arrow Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян у січні - вересні 2019 року
Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян у січні - вересні 2019 року Надрукувати

Заступнику голови

райдержадміністрації

Нагорній Н.П.

 

Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян, що надійшли на адресу районної державної  адміністрації за січень-вересень 2019 року

Районна державна адміністрація роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами), Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі указ), розпоряджень голови облдержадміністрації та інших нормативно-правових актів, що регламентують роботу із зверненнями громадян.

На виконання вимог Указу, розпорядження голови облдержадміністрації від 14.02.2008 № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2003» проведено аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення до органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, який свідчить про те, що райдержадміністрацією, її структурними підрозділами, місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування вживались дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем населення району.

Відповідно плану роботи райдержадміністрації  на ІІ  квартал 2019 року у липні місяці на колегії  райдержадміністрації розглядалося  питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І піврічча 2019 року» про що прийнято відповідне рішення колегії від 25.07.2019 № 11 та розпорядження голови райдержадміністрації  від 26.07.2019 № 250.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 23.04.2019 р. № 135 затверджено графік особистого прийому громадян в Коростишівській районній державній адміністрації.  Особистий прийом керівництвом райдержадміністрації здійснюється з дотриманням графіку. За січень – вересень 2019 року проведено 20 прийомів громадян: з яких виїзних – 2, опрацьовано – 4 звернення, прийомів в райдержадміністрації - 18, опрацьовано - 20 звернень.

На виконання вимог чинного законодавства для прийому усних звернень громадян у телефонному режимі функціонує «гаряча лінія»  райдержадміністрації.

У приміщенні райдержадміністрації для інформування населення, розміщені матеріали щодо звернень громадян: витяги законодавства України, часи роботи телефонної «гарячої лінії» графіки особистого прийому, першим заступником голови адміністрації, заступником голови райдержадміністрації  та керівником апарату райдержадміністрації, інша оперативна інформація.

Протягом січня – вересня 2018 року на адресу райдержадміністрації надійшло та було опрацьовано 415 звернень громадян, що на 61 або 12,8% менше ніж за січень – вересень 2018 року (476). Через вищестоящі органи надійшло 260 звернення, що на 41 або 13,6%  менше ніж за звітний період 2018 року. Так від облдержадміністрації надійшло 211 звернень що становить 50,8% від загальної кількості звернень. Письмових звернень надійшло 393 звернення, що на 11,2 % менше ніж за звітний період 2018 року (443).

За січень – вересень 2018 року надійшло 22 колективних звернення, що на 10 більше ніж за звітний період 2018 року.

Також надійшло 19 запитів на публічну інформацію, що на 10 менше ніж за звітний період 2018 року. Всі запити були належним чином оформлені та надано відповіді  згідно встановлених  законодавством термінів.

Протягом січня – вересня 2019 року надійшло 9 повторних звернень, що на 12 менше ніж у минулому році.

Аналізуючи стан надходження звернень із територіальних громад району слід зазначити, що найбільше звернень до органів влади протягом січня – вересня 2019 року надійшло від жителів міста Коростишів (203), Квітневого та Студеницького старостинських округів  (26).

У зверненнях громадян, що надійшли на адресу райдержадміністрації протягом січня – вересня 2019 року, було порушено 416 питань різної тематики, що на 61 менше ніж за звітний період 2018 року (477).

Серед основних питань, що піднімають громадяни у своїх зверненнях передусім є питання соціального захисту, комунального та дорожнього господарства, житлової політики, праці, роботи навчально-виховних закладів.

Найбільш чисельними є питання соціального захисту, яких надійшло протягом січня-вересня – 173 це 41,6 % від загальної кількості (415). У переважній більшості звернень цієї тематичної групи громадяни порушували питання щодо надання матеріальної допомоги, призначення та виплати соціальної допомоги, нарахування субсидії тощо. Особливої уваги потребує питання у призначенні та наданні субсидій на оплату житлово-комунальних послуг.

Це вимагає від відповідних районних галузевих служб, органів місцевого самоврядування більш наполегливих дій щодо вирішення соціальних проблем та роз’яснення серед населення діючого законодавства щодо вирішення питань соціального захисту.

 На другому місці за кількістю звернень стоять питання аграрної політики та земельних відносин їх кількість становить 28,43%(118) від загальної кількості звернень. Вони стосувались виготовлення та затвердження детального плану території тощо.

Третє місце за кількістю звернень які надійшли на адресу райдержадміністрації займають питання комунального господарства їх кількість становить 5,3 % (22) від загальної кількості.

У своїх зверненнях громадяни порушували й інші питання, які стосувалися практично усіх сфер життя, а не лише особистого характеру. Це питання культури, сім’ї, молоді та спорту, промисловості, охорони здоров’я,  пільгового забезпечення медикаментами. Значну кількість громадян хвилює питання капітального ремонту доріг.

Особлива увага з боку керівництва райдержадміністрації приділялась зверненням учасників та інвалідів війни, учасників АТО та бойових дій, багатодітних сімей, матерів-героїнь, одиноких матерів та громадян, що потребують соціального захисту та підтримки.

У приймальні райдержадміністрації (каб.2) спеціалістом відділу діловодства та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації організовано та постійно проводиться щоденний консультативний прийом громадян. За бажанням осіб, що звертаються, вони можуть бути записані на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації.

Слід зазначити, що вирішення питань забезпечення належного рівня життєдіяльності населення на відповідних територіях вимагає більш якісного розгляду звернень громадян та вирішення порушених у них проблем, проведення на місцях більш широкої інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням.

Питання стану роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у голови райдержадміністрації.

 

Провідний спеціаліст відділу

діловодства та роботи із

зверненнями громадян апарату

райдержадміністрації                                                                      Валентина ВДОВЕНКО

 
< Попередня   Наступна >

До відома суб’єктів господарювання!

Для оперативного реагування повідомляємо адреси:

Державна інспекція по контролю за цінами в Житомирській області –

м. Житомир, майдан Рад, 2,
тел.:(0412)37-23-10,
e-mail: Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.

Управління у справах захисту прав споживачів у Житомирській області –

м. Житомир, вул.Черняховського, 3,
тел.:(0412)41-89-86,
e-mail: Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.