Skip to content
Інструм.
Narrow screen resolution Wide screen resolution Auto adjust screen size Increase font size Decrease font size Default font size default color blue color green color
Навігація: Головна arrow Підприємництво arrow Спрощення застосування РРО скоротить витрати підприємців і дозволить побороти контрабанду
Спрощення застосування РРО скоротить витрати підприємців і дозволить побороти контрабанду Надрукувати

 Кабінет Міністрів України виступає за суттєве спрощення застосування реєстраторів розрахункових операцій, оскільки це дозволить не тільки зняти додаткові фінансові та часові навантаження на бізнес, а й зробити важливий крок в боротьбі з сірим імпортом, контрабандою та нелегальною торгівлею. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час зустрічі з представниками бізнесу та профільних асоціацій, присвячену питанням спрощення застосування РРО.

Він нагадав, що ідея такого спрощення виникла під час написання закону захисту прав бізнесу «маски-шоу-стоп». «Тоді ж ми говорили і про те, що треба боротися з сірим бізнесом і захистити права споживачів. Це (ефективне використання РРО) також боротьба з контрабандою, - зазначив Глава Уряду. - Принципово важливо, аби в країні був порядок і всі чесно платили податки».

Учасники наради погодилися, що нинішня схема застосування реєстраторів – занадто складна. Так, виконуючий обов'язки Голови Державної фіскальної служби України Мирослав Продан повідомив, що на сьогодні вартість ПО для реєстраторів становить від 4 до 20 тис грн., а щомісячне обслуговування – не менше 200 грн. Підтвердження операції – паперовий чек, який досі вклеюють в касові книги. При цьому потрібні численні заяви, додатки і документи і не менше 5 днів часу на оформлення звітів. Не дивно, що за таких умов підприємці нерідко уникають будь-яких реєстрацій, а отже сплати податків та зборів. Така ситуація, наголошували підприємці, формує великий дисбаланс між білим та сірим бізнесом.

Нова пропозиція ДФС і Уряду – повна протилежність діючій системі. Ключова відмінність – он-лайн реєстрація через телефон або планшет, відсутність підтверджуючих документів, відсутність абонентської плати і використання електронного чеку з QR-кодом, який буде автоматично вноситися в реєстр, доступний в електронному кабінеті платника податків. Для обробки даних ДФС планує використовувати два незалежні дата-центри, а ПО для них забезпечити за рахунок економії коштів по інших проектах завдяки використанню системи ProZorro.

Як наголосив керівник ДФС, запропонована система застосування РРО легко інтегрується з іншими системами ДФС та бухгалтерськими програмами.

Представники бізнесу високо оцінили інновацію. «Доволі прогресивна система. Фіскалізація економіки потрібна – це буде кроком до знищення контрабанди та сірого імпорту. Білий бізнес дає цій системі зелене світло», - сказала виконавчий директор Європейської Бізнес-Асоціації Ганна Дерев’янко.

Сторони дійшли згоди, що нова система, в разі її остаточного схвалення, може бути запущена в пілотному режимі протягом найближчих трьох місяців.

https://www.kmu.gov.ua/ua/news/premyer-ministr-sproshennya-zastosuvannya-rro-skorotit-vitrati-pidpriyemciv-i-dozvolit-poboroti-kontrabandu

 
< Попередня   Наступна >

До відома суб’єктів господарювання!

Для оперативного реагування повідомляємо адреси:

Державна інспекція по контролю за цінами в Житомирській області –

м. Житомир, майдан Рад, 2,
тел.:(0412)37-23-10,
e-mail: Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.

Управління у справах захисту прав споживачів у Житомирській області –

м. Житомир, вул.Черняховського, 3,
тел.:(0412)41-89-86,
e-mail: Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.