Skip to content
Інструм.
Narrow screen resolution Wide screen resolution Auto adjust screen size Increase font size Decrease font size Default font size default color blue color green color
Навігація: Головна
Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян. Надрукувати

Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян,

 що надійшли на адресу районної державної адміністрації 

за січень-грудень 2017 року

 

На виконання вимог Конституції України, закону України «Про звернення громадян», розпорядження голови облдержадміністрації від 14.02.08 № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008» в районній державній адміністрації протягом січня – грудня 2017 року проводилася робота із забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, об’єктивний, всебічний і вчасний розгляд звернень, задоволення законних вимог заявників.

Протягом січня – грудня 2017 року на адресу райдержадміністрації надійшло та було опрацьовано 721 звернення громадян, що на  186 або 20,49 % менше ніж за січень – грудень 2016 року.  Через вищестоящі органи надійшло 507 звернень, що на 217 менше ніж за звітний період 2016 року (724). Так від Житомирського обласного контактного центру надійшло 19,69% (142), облдержадміністрації 50,62% (365) від загальної кількості звернень. Це є великий відсоток. Письмових звернень надійшло 252, що  на 72,62 %  більше ніж за звітний період 2016 року (183). Приріст звернень громадян можна пояснити складним соціально-економічним становищем в країні та наявністю внутрішньо переміщених осіб із зони проведення антитерористичної операції, яка проходить на сході країни.


 На особистому прийомі у голови, першого заступника голови та керівника апарату райдержадміністрації побувало 38 громадян та відповідно  зареєстровано 38 звернень, з них на виїзних прийомах було розглянуто 7 звернень, решту 31 – на прийомі в райдержадміністрації.   

            За січень – грудень 2017 року надійшло 8 колективних звернень що на 1 менше ніж за звітний період 2016 року.

            Також надійшло – 22 запита на публічну інформацію, що на 9 менше ніж 2016 року (31). Всі запити були належним чином оформлені та надано відповіді  згідно встановлених  законодавством термінів.

            Протягом січня – грудня 2017 року надійшло 33 повторних звернення, що на 1 більше ніж у минулому році.

            Аналізуючи стан надходження звернень із територіальних громад району слід зазначити, що найбільше звернень до  органів влади протягом січня – грудня 2017 року надійшло від жителів Квітневої (40), Студеницької (35), Слобідської (18), Стрижівської (18) сільських рад.

Найменше звернень надійшло від жителів Городської (1),  Минійківської (2) сільських рад.

Протягом минулого року у своїх зверненнях до райдержадміністрації громадяни порушили понад 765 різноманітних питань, що на 198 менше ніж за 2016 рік. Найбільш чисельною групою є питання соціального захисту – 559 або 73% від загальної кількості питань, у переважній більшості звернень цієї тематичної групи громадяни порушували питання щодо надання матеріальної допомоги, призначення та виплати соціальної допомоги, нарахування субсидії тощо. Особливої уваги потребує питання у призначенні та наданні субсидій на оплату житлово-комунальних послуг. Таке суттєве збільшення кількості надходження звернень від мешканців району пов’язане із впровадженням нового порядку призначення субсидій.

Це вимагає від відповідних районних галузевих служб, органів місцевого самоврядування більш наполегливих дій щодо вирішення соціальних проблем та роз’яснення серед населення діючого законодавства щодо вирішення питань соціального захисту.

На другому місці за кількістю звернень на адресу райдержадміністрації стоять питання житлово-комунального господарства, яких надійшло протягом січня – грудня 2017 року – 70.  Громадяни нарікали на роботу комунальних служб, стан водопостачання, опалення, забезпечення паливом, ремонту доріг, освітлення вулиць тощо.

Третє місце за кількістю звернень ділять питання аграрної та житлової  політики, питання екології. Вони стосувались приватизації землі, оренди земельних та майнових паїв, питання надання житла. Значну кількість громадян хвилює питання екології, а саме забруднення відходами каменепереробних підприємств.

У своїх зверненнях громадяни порушували й інші питання, які стосувалися практично усіх сфер життя, а не лише особистого характеру. Це питання культури, освіти, сім’ї, молоді та спорту, промисловості, охорони здоров’я,  пільгового забезпечення медикаментами.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються  жінки, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інваліди війни, Герої Соціалістичної праці, Герої Радянського Союзу, Герої України, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері, учасники АТО та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

На адресу райдержадміністрації надійшло 125 звернень від осіб, що переселились із зони проведення антитерористичної операції. Аналіз показує, що головними питаннями, які порушуються цією категорією громадян у своїх зверненнях є питання соціального захисту та житлово-комунального господарства.

Надходить велика кількість листів з питання надання одноразової  грошової матеріальної допомоги, яка надається тяжкохворим громадянам, членам сімей, до складу яких входять інваліди, особам потерпілим від наслідків пожежі чи стихійного лиха. Протягом січня – грудня 2017 року з районного бюджету виділено 99900 грн.  177 особам, які беруть (брали) участь в антитерористичній операції, або членам сімей таких осіб та 119800 грн. 220 особам, для надання одноразової матеріальної допомоги на лікування.

            З метою забезпечення реалізації закріпленого Конституцією України права на звернення громадян до органів влади, в районі впроваджено роботу телефонів «гарячої лінії»,  які працюють щоденно, та на які протягом січня – грудня 2017року  звернулися 185 громадян.

Протягом 2017 року було проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на якій здійснюється розгляд проблемних питань, що потребують вирішення органами влади.

Постійно ведеться контроль за організацією роботи із зверненнями громадян, надається методична допомога у напрямку покращення роботи на місцях - в управліннях та відділах райдержадміністрації, у виконкомах сільських рад. В основному даний напрямок роботи забезпечується наданням усних роз’яснень та письмових довідок, де зазначені рекомендації щодо ведення діловодства та порядку розгляду звернень громадян. Також, є тісний взаємозв’язок з працівниками юридичного сектору райдержадміністрації, які надають консультаційні послуги у правовому полі при розгляді звернень громадян. Протягом січня – грудня 2017 року проведена перевірка у відділах освіти та агропромислового розвитку райдержадміністрації, про що з даного питання підготовлені довідки. Протягом року було надано практично-методичну допомогу виконкому Слобідської та Харитонівської сільських рад.

Питання про стан роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва райдержадміністрації.

 

 
< Попередня   Наступна >
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

До відома суб’єктів господарювання!

Для оперативного реагування повідомляємо адреси:

Державна інспекція по контролю за цінами в Житомирській області –

м. Житомир, майдан Рад, 2,
тел.:(0412)37-23-10,
e-mail: Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.

Управління у справах захисту прав споживачів у Житомирській області –

м. Житомир, вул.Черняховського, 3,
тел.:(0412)41-89-86,
e-mail: Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.

Головне меню

Головна
-
Райдержадміністрація:
Колегія райдержадміністрації
Місцезнаходження
Основні функції
Керівництво райдержадміністрації
Структура райдержадміністрації
Розпорядчі документи
Міська та сільські ради
-
Економіка:
Підприємництво
Виставкова діяльність
Промисловість
Сільське господарство
Економічний і соціальний розвиток
Зовнішньоекономічна діяльність
-
Прес-центр:
Новини
-
Відомості про район:
Історичний нарис
Карта району
Символи району
-
Соціальна сфера:
Все про субсидії
Соціальний захист населення
Культура
Робота з молоддю
Виставкова діяльність
-
Відділ освіти райдержадміністрації
Інше:
Довідник
Пошук
-
Звернення громадян
Громадська рада
Доступ до публічної інформації
Актуально
Туристична Коростишівщина
Регуляторна політика
Запобігання проявам корупції
Розвиток громадянського суспільства
Адміністративні послуги
Громадські слухання детального планування територій
Інформація для переселенців
Очищення влади
Інформація для виборців
Добровільне об'єднання територіальних громад
Інвестиційні пропозиції
Військова служба в Збройних Силах України
Енергозбереження

Програми сільських рад

Програми сільських рад

Хто он-лайн

Зараз на сайті: 2 гостей

Статистика

Відвідувачів: 7530425

Погода

GISMETEO: Погода в м.Коростишеві

Випадкове фото

CD57BD99335F-1.jpg

Advertisement
Advertisement