Skip to content
Інструм.
Narrow screen resolution Wide screen resolution Auto adjust screen size Increase font size Decrease font size Default font size default color blue color green color
Навігація: Головна arrow Адміністративні послуги
Адміністративні послуги
Інформаційна картка адміністративної послуги взяття на облік безхазяйного нерухомого майна Надрукувати

Детальніше...
 
Центр надання адміністративних послуг Коростишівської райдержадміністрації інформує Надрукувати

 Віднедавна у центрі надання адміністративних послуг (далі - ЦНАП) Коростишівської райдержадміністрації можна отримати послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану громадян, а саме:

-                     державна реєстрація розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя, яка не має дітей;

-                     державна реєстрація зміни імені.

Також повідомляємо, що крім ЦНАПа Коростишівської райдержадміністрації надання вищезгаданих послуг запроваджено ще у 9 ЦНАПах області: ЦНАП виконкому Бердичівської міської ради, ЦНАП Житомирської райдержадміністрації, ЦНАП Житомирської міської ради, ЦНАП Малинської райдержадміністрації, ЦНАП у м. Малин, ЦНАП Новоград-Волинської міської ради, ЦНАП Баранівської міської ради, ЦНАП Ємільчинської райдержадміністрації, ЦНАП Коростишівської райдержадміністрації, сектор надання адміністративних послуг Пулинської райдержадміністрації.

Детальніше...
 
Близько 150 регіональних ЦНАП зможуть закупити додаткове обладнання для видачі документів Надрукувати

 Під час останнього засідання Координаційна рада з питань реформування держуправління підтримала пропозицію Міністерства економічного розвитку і торгівлі про виділення коштів на закупівлю 210 комплектів обладнання для оформлення паспортних документів у 105 центрах, утворених органами місцевого урядування, та 50 комплектів - для оформлення та видачі посвідчення водія і реєстрації транспортних засобів у ще 50 регіональних центрах.

«Державне управління має бути сервісним - працювати в інтересах громадян та надавати якісні адміністративні послуги», - наголосив Міністр Кабінету Міністрів, голова Коордради Олександр Саєнко.

Детальніше...
 
Настане момент, коли людині не треба буде ходити до чиновника взагалі, – Володимир Гройсман Надрукувати

 Реформа державної служби, розвиток онлайн-послуг та розбудова мережі центрів адміністративних послуг в Україні наближає час, коли пересічному громадянину не потрібно буде взагалі звертатися до чиновника, аби вирішити свою проблему. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час засідання Уряду, одним з питань якого стало подальше реформування державної служби і державного управління в бік прозорості, мобільності і сталості процедур.

Глава Уряду згадав, що перший прозорий офіс надання адміністративних послуг відкрився у Вінниці ще 2008 року. А зараз по всій країні їх вже близько 800 – завдяки передусім урядовій реформі держслужби та реформі децентралізації, що стала однією з найуспішніших в державі.

Детальніше...
 
Практичне застосування норм чинного законодавства адміністраторами ЦНАПів у сферах держреєстрації Надрукувати

 26 березня 2019 року на базі Центру надання адміністративних послуг Коростишівської районної державної адміністрації Житомирської області відбувся семінар-навчання з адміністраторами центру «Практичне застосування норм чинного законодавства адміністраторами центрів надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації».

Метою даного заходу було удосконалення та оновлення знань, навичок та надання методичної допомоги адміністраторам центрів надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Детальніше...
 
Розпорядження голови райдержадміністрації від 08.01.2019 року №08 Надрукувати

Україна

КОРОСТИШІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови районної державної адміністрації

 

08.01.2019

 

08

 

Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг

 

На виконання Законів України «Про адміністративні послуги», «Про місцеві державні адміністрації», «Про землеустрій» та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні», та з метою створення сприятливих і доступних умов для реалізації громадянами та суб’єктами господарювання прав на одержання адміністративних послуг, відкритості та прозорості діяльності органів державної влади:
Детальніше...
 
Розпорядження голови райдержадміністрації від 19.02.2018 року №464 Надрукувати

Україна

КОРОСТИШІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

_19.12.2018___                                             464

 

Про затвердження переліку

адміністративних послуг,

що надаватимуться через центр

надання адміністративних послуг

Коростишівської районної державної

адміністрації Житомирської області

 

На виконання ч. 6, 7 ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги», відповідно до статей 6, 21, 39, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами) та з метою упорядкування системи надання адміністративних послуг, дотримання відкритості та прозорості, створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг:

Детальніше...
 
Центр надання адміністративних послуг інформує Надрукувати

 Робота по вдосконаленню системи надання адміністративних послуг в Коростишівському районі триває і, з метою створення більш зручних та сприятливих умов, в приміщенні центру надання адміністративних послуг Коростишівської райдержадміністрації (далі - Центр) встановлено POS-термінал Приватбанку, за допомогою якого громадяни та суб’єкти господарювання можуть розраховуватися за адміністративні послуги на місці за допомогою Платіжних карток. Вартість послуги за користування обладнанням складається з комісії в розмірі фіксованої суми – 2,00 грн. та 2% від суми платежу.

Ми, як завжди, працюємо за зручним та орієнтованим на громадян графіком роботи: Пн, Ср, Чт, Пт з 8:30 до 17:30; Вт з 8:30 до 20:00, субота, неділя – вихідні дні.

Детальніше...
 
Маємо забезпечити 30-хвилинну доступність українців до адміністративних послуг, - Геннадій Зубко Надрукувати

 Адміністративна послуга – це в першу чергу обличчя влади. Децентралізацію сфери адмінпослуг ми почали проводити від самого початку реформи, з 2014 року. Це одне з перших повноважень, переданих органам місцевого самоврядування. Зараз по всій Україні створено 775 ЦНАП різного формату, з яких 123 – в ОТГ. На цьому на спільній презентації з представниками ЄС посібника зі створення ЦНАП в ОТГ наголосив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко.

«Наша мета зробити адміністративну послугу сучасним сервісом, зручним, швидким, прозорим, з 30-хвилинною доступністю абсолютно для всіх. Ми ставимо амбітне завдання – до кінця 2020 року створити ще 190 ЦНАП по всій країні. І в цій роботі нам дуже допомагають наші європейські партнери з програми «U-LEAD з Європою», - зазначив Геннадій Зубко.

Детальніше...
 
Розпорядження голови райдержадміністрації від 18.10.2018 року №363 Надрукувати

Україна

КОРОСТИШІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 _18.10.2018___                                                        363

 Про затвердження інформаційних

та технологічних карток

адміністративних послуг

 На виконання Законів України «Про адміністративні послуги», «Про місцеві державні адміністрації», «Про землеустрій» та з метою створення сприятливих і доступних умов для реалізації громадянами та суб’єктами господарювання прав на одержання адміністративних послуг, відкритості та прозорості діяльності органів державної влади:

Детальніше...
 
Розпорядження голови райдержадміністрації від 11.10.2018 року №353 Надрукувати

Україна

КОРОСТИШІВСЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

ЖИТОМИРСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 11.10.2018                                                     353

 Про затвердження переліку

адміністративних послуг,

що надаватимуться через центр

надання адміністративних послуг

Коростишівської районної державної

адміністрації Житомирської області

 На виконання ч. 6, 7 ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги», відповідно до статей 6, 21, 39, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами) та з метою упорядкування системи надання адміністративних послуг, дотримання відкритості та прозорості, створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг:

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 Наступна > Кінець >>

Всього 12 - 22 з 88

До відома суб’єктів господарювання!

Для оперативного реагування повідомляємо адреси:

Державна інспекція по контролю за цінами в Житомирській області –

м. Житомир, майдан Рад, 2,
тел.:(0412)37-23-10,
e-mail: Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.

Управління у справах захисту прав споживачів у Житомирській області –

м. Житомир, вул.Черняховського, 3,
тел.:(0412)41-89-86,
e-mail: Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.