Skip to content
Інструм.
Narrow screen resolution Wide screen resolution Auto adjust screen size Increase font size Decrease font size Default font size default color blue color green color
Навігація: Головна arrow Адміністративні послуги
Адміністративні послуги
Розпорядження голови райдержадміністрації від 18.10.2018 року №363 Надрукувати

Україна

КОРОСТИШІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 _18.10.2018___                                                        363

 Про затвердження інформаційних

та технологічних карток

адміністративних послуг

 На виконання Законів України «Про адміністративні послуги», «Про місцеві державні адміністрації», «Про землеустрій» та з метою створення сприятливих і доступних умов для реалізації громадянами та суб’єктами господарювання прав на одержання адміністративних послуг, відкритості та прозорості діяльності органів державної влади:

Детальніше...
 
Розпорядження голови райдержадміністрації від 11.10.2018 року №353 Надрукувати

Україна

КОРОСТИШІВСЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

ЖИТОМИРСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 11.10.2018                                                     353

 Про затвердження переліку

адміністративних послуг,

що надаватимуться через центр

надання адміністративних послуг

Коростишівської районної державної

адміністрації Житомирської області

 На виконання ч. 6, 7 ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги», відповідно до статей 6, 21, 39, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами) та з метою упорядкування системи надання адміністративних послуг, дотримання відкритості та прозорості, створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг:

Детальніше...
 
Центр надання адміністративних послуг інформує Надрукувати

 Робота по вдосконаленню системи надання адміністративних послуг в Коростишівському районі триває і, з метою створення більш зручних та сприятливих умов для громадян та суб’єктів господарювання, розпорядженням голови районної державної адміністрації від 11.10.2018 року № 353 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаватимуться через центр надання адміністративних послуг Коростишівської районної державної адміністрації Житомирської області» розширено перелік адміністративних послуг, що надаються через центр надання адміністративних послуг Коростишівської райдержадміністрації (далі - ЦНАП).

Відтепер завітавши до ЦНАПу, що знаходиться за адресою: м.Коростишів, вул.Соборна площа, 18, І поверх, громадяни та суб’єкти господарювання зможуть отримати послуги у сфері землекористування, а саме:

Детальніше...
 
Для працівників Центру надання адміністративних послуг проведено семінар-навчання Надрукувати

 6 липня на базі Центру надання адміністративних послуг Коростишівської райдержадміністрації відбувся семінар-навчання з адміністраторами центру, на тему: «Практичне застосування норм чинного законодавства адміністраторами центрів надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації». Метою даного заходу було удосконалення та оновлення знань, навичок та надання методичної допомоги адміністраторам центрів надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Детальніше...
 
Інформація про ЦНАП. Надрукувати

стративних послуг райдержадміністрації (далі - Центр) створений у Коростишівському районі для забезпечення зручних та сприятливих умов отримання громадянами та суб’єктами господарювання адміністративних послуг у відповідності із вимогами, визначеними законодавством. Знаходиться за адресою: м.Коростишів, вул.Соборна площа, 18.

Центр розташований в центральній частині міста з розвиненою транспортною інфраструктурою, зручним маршрутним сполученням (маршрутне таксі № 1, 4, 5), безперешкодним під’їздом для автомобілів та безкоштовною автомобільною стоянкою.

Приміщення Центру знаходиться на першому поверсі та складається з двох кімнат загальною площею 90,8 кв.м., які поділені на сектори очікування, інформування, обслуговування громадян, ігрову зону для дітей.

У секторі обслуговування облаштовано чотири робочих місця за принципом відкритості для адміністраторів Центру. А для швидкого обслуговування суб’єктів звернення, робочі місця адміністраторів розподіляються за принципом прийому і видачі документів. Також у приміщенні знаходиться ігрова зона для дітей.

Сектор інформування облаштований інформаційними стендами із зразками заяв, відповідних документів, а також суб’єктам звернення надаються необхідні консультаційні послуги щодо їх заповнення.

В Центрі можна отримати 67 адміністративних послуги, з якими можна ознайомитися на сайті РДА в розділі «Адміністративні послуги», або ж на інформаційних стендах Сектору інформування Центру.

Більш детальну інформацію про режим роботи та діяльність Центру можна дізнатися на веб-сайті Коростишівської райдержадміністрації, або за телефонами: (01430)5-32-37, 5-26-50.

 
Режим роботи центру надання адміністративних послуг. Надрукувати

РЕЖИМ РОБОТИ

ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

КОРОСТИШІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Центр надання адміністративних послуг Коростишівської райдержадміністрації

Місцезнаходження

12501 Житомирська обл., м.Коростишів,

вул. Соборна площа,18

Інформація щодо режиму центру

Пн, ср, чт, пт – з 8.30 до 17.30, вт – з 8.30 до 20.00

Телефон /факс (довідки), адреса електронної пошти

тел. (0412) 5-32-37

факс (0412) 5-26-50

ел.пошта cnap1@ukr.net

 

 
Заява. Надрукувати

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України                                     

від 06 січня 2016 року № 15/5

 

 

ЗАЯВА

про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації

 

(заповнюється машинодруком або від руки друкованими літерами)

 

 

 

 

Відомості про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

 

 

Ідентифікаційний код юридичної особи

 

 

 

 

 

 

 

 

Повне найменування юридичної особи

Організаційно-правова форма юридичної особи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Назва юридичної особи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підстава для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (необхідне відмітити)

 

 

 

Рішення засновників (учасників) або уповноваженого органу юридичної особи

 

 

Рішення державного органу

 

 

Судове рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов’язане з банкрутством юридичної особи

 

 

 

Детальніше...
 
Заява. Надрукувати

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України

від 06 січня 2016 року № 15/5

 

ЗАЯВА

про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням

 (заповнюється машинодруком або від руки друкованими літерами, друкується з одного або двох боків аркуша,

у разі відсутності відомостей відповідні сторінки заяви не заповнюються і не подаються)

 

 

Відомості про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

 

 

Прізвище

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ім’я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

По батькові

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата народження

 

 

/

 

 

/

 

 

 

 

 

Реєстраційний номер облікової картки платника податків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Паспортні дані*:                                                                 серія

 

 

номер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_______________

*Зазначаються тільки для осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку в паспорті.

 

 

 фізична особа - підприємець

 

уповноважена особа (за довіреністю чи іншим документом, що підтверджує її повноваження)

 

 

 

 

 

_______________________________________________________________     ________________________________                      __________________

(прізвище, ініціали)                                                                                    (підпис)                                                                 (дата)

 

 

 

 

{Форма заяви із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1327/5 від 06.05.2016}

 

 

Директор Департаменту цивільного,

фінансового законодавства та

законодавства з питань земельних відносин                                                                  О.М. Ференс

 

 
Заява. Надрукувати

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України

                                                                                                                                                                    від 06 січня 2016 року № 15/5

 

ЗАЯВА

про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації

 

(заповнюється машинодруком або від руки друкованими літерами, друкується з одного або двох боків аркуша,

у разі відсутності відомостей відповідні сторінки заяви не заповнюються і не подаються)

 

 

перетворення

 

злиття

 

приєднання

 

поділ

 

 

 

Відомості про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

 

 

Ідентифікаційний код юридичної особи

 

 

 

 

 

 

 

 

Повне найменування юридичної особи

Організаційно-правова форма юридичної особи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Назва юридичної особи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підстава для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (необхідне відмітити)

 

 

 

Рішення засновників (учасників) або уповноваженого органу юридичної особи

 

 

Рішення державного органу

 

 

 

 

Письмово зазначаю, що мною вчинені всі передбачені законодавством дії стосовно порядку припинення юридичної особи в результаті її реорганізації, включаючи завершення розрахунків з кредиторами (у тому числі із сплати податків, зборів, обов’язкових платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування), та підтверджую це своїм особистим підписом.

 

Голова комісії з припинення    

юридичної особи в результаті                  ____________________________                ______________________       __________________

її реорганізації                                                        (прізвище, ініціали)                                            (підпис)                                    (дата)

 

Усього подано сторінок:

 

 

 

 

 

 

Голова комісії з припинення юридичної особи в результаті

 

Уповноважена особа (за довіреністю чи іншим документом, що підтверджує її повноваження)

 

реорганізації

 

 

 

 

________________________________________________     ________________________________                      __________________

(прізвище, ініціали)                                                                     (підпис)                                                      (дата)

 

 



Детальніше...
 
Запит. Надрукувати

 

Додаток 2

до Порядку надання відомостей

з Єдиного державного реєстру

юридичних осіб,
фізичних осіб - підприємців
та громадських формувань

(пункт 2 розділу II)

 

 

Детальніше...
 
ЗАЯВА про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця. Надрукувати

 ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України

від 06 січня 2016 року № 15/5

(заповнюється машинодруком або від руки друкованими літерами, друкується з одного або двох боків аркуша,

у разі відсутності відомостей відповідні сторінки заяви не заповнюються і не подаються )

 

 

Відомості про фізичну особу – підприємця

 

Прізвище

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ім’я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

По батькові

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата народження

 

 

/

 

 

/

 

 

 

 

 

Реєстраційний номер облікової картки платника податків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Паспортні дані*:                                                                 серія

 

 

номер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Країна громадянства

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місце проживання/місцезнаходження фізичної особи – підприємця:

Поштовий індекс

 

 

 

 

 

 

Область

 

                                                                                                                        Автономна Республіка Крим

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Район області/Автономної Республіки Крим

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місто

 

Селище міського типу

 

Селище

 

Село

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Район міста

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Площа, вулиця, проспект, провулок або інший тип елемента вулично-дорожньої мережі – зазначається разом з назвою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Будинок

 

 

 

 

 

 

 

Корпус

 

 

 

 

 

 Тип приміщення**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Види економічної діяльності фізичної особи – підприємця (на момент реєстрації вид економічної діяльності, який записаний першим, вважається основним)

 

№ з/п

Код виду економічної діяльності

 

№ з/п

Код виду економічної діяльності

 

№ з/п

Код виду економічної діяльності

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

Додаткова інформація про зв’язок з фізичною особою – підприємцем

Телефон 1                                                                                                                         Телефон 2

+

3

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

3

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Факс                                                                                            Адреса сторінки в мережі Інтернет

+

3

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                         

Адреса електронної пошти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інші відомості

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_______________________________________________________________     ________________________________                      __________________

(прізвище, ініціали)                                                            (підпис)                                                     (дата)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відомості про осіб, які можуть вчиняти дії від імені фізичної особи - підприємця, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо***

 

Прізвище

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ім’я, по батькові

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата народження

 

 

/

 

 

/

 

 

 

 

 

Реєстраційний номер облікової картки платника податків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Паспортні дані*:                                                                 серія

 

 

номер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наявність обмежень щодо представництва від імені фізичної особи - підприємця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ім’я, по батькові

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата народження

 

 

/

 

 

/

 

 

 

 

 

Реєстраційний номер облікової картки платника податків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Паспортні дані*:                                                                 серія

 

 

номер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наявність обмежень щодо представництва від імені фізичної особи - підприємця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До заяви додаються:

 

 

 

Заява щодо обрання фізичною особою спрощеної системи оподаткування

 

 

 

Реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість 

 

 

___________

*Зазначаються тільки для осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та  мають відмітку в паспорті.

**Зазначається тип приміщення – квартира, кімната, кабінет або офіс тощо.

*** Якщо уповноважених осіб більше, заповнюється відповідна кількість аркушів заяви.

 

Усього подано стор.:

 

 

 

Видати виписку з Єдиного державного реєстру в паперовій формі (за бажанням заявника):

 

Спосіб отримання:

 

видати особисто заявнику

 

 

 

 

надіслати поштовим відправленням:

 

на адресу, що співпадає з місцезнаходженням

 

 

 

 

на іншу поштову адресу

 

Поштова адреса

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 фізична особа, яка має намір стати підприємцем

 

уповноважена особа (за довіреністю чи іншим документом, що підтверджує її повноваження)

 

 

_______________________________________________________________     ________________________________                      __________________

(прізвище, ініціали)                                                                   (підпис)                                           (дата)

 

 

 

{Форма заяви із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 1327/5 від 06.05.2016, № 3150/5 від 02.11.2016}

 

Директор Департаменту цивільного,

фінансового законодавства та

законодавства з питань земельних відносин                                                                     О.М. Ференс

 

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 Наступна > Кінець >>

Всього 1 - 11 з 68

До відома суб’єктів господарювання!

Для оперативного реагування повідомляємо адреси:

Державна інспекція по контролю за цінами в Житомирській області –

м. Житомир, майдан Рад, 2,
тел.:(0412)37-23-10,
e-mail: Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.

Управління у справах захисту прав споживачів у Житомирській області –

м. Житомир, вул.Черняховського, 3,
тел.:(0412)41-89-86,
e-mail: Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.

Головне меню

Головна
-
Відомості про район
-
Райдержадміністрація:
Керівництво райдержадміністрації
Структура райдержадміністрації
Місцезнаходження
Розпорядчі документи
Колегія райдержадміністрації
Вакансії
-
Прес-центр:
Новини
-
Звернення громадян
Доступ до публічної інформації
Добровільне об'єднання територіальних громад
Регуляторна політика
Запобігання проявам корупції
Розвиток громадянського суспільства
Адміністративні послуги
Громадські слухання детального планування територій
Очищення влади
Інформація для виборців
Енергозбереження
Військова служба в Збройних Силах України
-
-
Економіка:
Економічний і соціальний розвиток
Підприємництво
Виставкова діяльність
Інвестиційні пропозиції
Сільське господарство
-
Соціальна сфера:
Соціальний захист населення
Культура та туризм
Освіта
Робота з молоддю