Skip to content
Інструм.
Narrow screen resolution Wide screen resolution Auto adjust screen size Increase font size Decrease font size Default font size default color blue color green color
Навігація: Головна arrow Адміністративні послуги
Адміністративні послуги
Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно... Надрукувати

Детальніше...
 
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно Надрукувати

Детальніше...
 
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно Надрукувати

Детальніше...
 
Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно Надрукувати

Детальніше...
 
Державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно Надрукувати

Детальніше...
 
Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Надрукувати

Детальніше...
 
Інформаційна картка адміністративної послуги взяття на облік безхазяйного нерухомого майна Надрукувати

Детальніше...
 
Центр надання адміністративних послуг Коростишівської райдержадміністрації інформує Надрукувати

 Віднедавна у центрі надання адміністративних послуг (далі - ЦНАП) Коростишівської райдержадміністрації можна отримати послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану громадян, а саме:

-                     державна реєстрація розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя, яка не має дітей;

-                     державна реєстрація зміни імені.

Також повідомляємо, що крім ЦНАПа Коростишівської райдержадміністрації надання вищезгаданих послуг запроваджено ще у 9 ЦНАПах області: ЦНАП виконкому Бердичівської міської ради, ЦНАП Житомирської райдержадміністрації, ЦНАП Житомирської міської ради, ЦНАП Малинської райдержадміністрації, ЦНАП у м. Малин, ЦНАП Новоград-Волинської міської ради, ЦНАП Баранівської міської ради, ЦНАП Ємільчинської райдержадміністрації, ЦНАП Коростишівської райдержадміністрації, сектор надання адміністративних послуг Пулинської райдержадміністрації.

Детальніше...
 
Близько 150 регіональних ЦНАП зможуть закупити додаткове обладнання для видачі документів Надрукувати

 Під час останнього засідання Координаційна рада з питань реформування держуправління підтримала пропозицію Міністерства економічного розвитку і торгівлі про виділення коштів на закупівлю 210 комплектів обладнання для оформлення паспортних документів у 105 центрах, утворених органами місцевого урядування, та 50 комплектів - для оформлення та видачі посвідчення водія і реєстрації транспортних засобів у ще 50 регіональних центрах.

«Державне управління має бути сервісним - працювати в інтересах громадян та надавати якісні адміністративні послуги», - наголосив Міністр Кабінету Міністрів, голова Коордради Олександр Саєнко.

Детальніше...
 
Настане момент, коли людині не треба буде ходити до чиновника взагалі, – Володимир Гройсман Надрукувати

 Реформа державної служби, розвиток онлайн-послуг та розбудова мережі центрів адміністративних послуг в Україні наближає час, коли пересічному громадянину не потрібно буде взагалі звертатися до чиновника, аби вирішити свою проблему. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час засідання Уряду, одним з питань якого стало подальше реформування державної служби і державного управління в бік прозорості, мобільності і сталості процедур.

Глава Уряду згадав, що перший прозорий офіс надання адміністративних послуг відкрився у Вінниці ще 2008 року. А зараз по всій країні їх вже близько 800 – завдяки передусім урядовій реформі держслужби та реформі децентралізації, що стала однією з найуспішніших в державі.

Детальніше...
 
Практичне застосування норм чинного законодавства адміністраторами ЦНАПів у сферах держреєстрації Надрукувати

 26 березня 2019 року на базі Центру надання адміністративних послуг Коростишівської районної державної адміністрації Житомирської області відбувся семінар-навчання з адміністраторами центру «Практичне застосування норм чинного законодавства адміністраторами центрів надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації».

Метою даного заходу було удосконалення та оновлення знань, навичок та надання методичної допомоги адміністраторам центрів надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 Наступна > Кінець >>

Всього 1 - 11 з 83

До відома суб’єктів господарювання!

Для оперативного реагування повідомляємо адреси:

Державна інспекція по контролю за цінами в Житомирській області –

м. Житомир, майдан Рад, 2,
тел.:(0412)37-23-10,
e-mail: Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.

Управління у справах захисту прав споживачів у Житомирській області –

м. Житомир, вул.Черняховського, 3,
тел.:(0412)41-89-86,
e-mail: Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.